Rumii22 gebeliğim boyunca çok fazla hareketliydim 32.haftama kadar zaten çalıştım 8 saat boyunca ayaktaydım 32.haftadan sonra da hep yürüdüm ama 40+5 hala açılmam anca 1 cm olmuş bebek kanala bile girmemiş yani neye göre oluyor bu ben de anlamış değilim, pazartesiye kadar kendi kendine doğmazsa suni sancı alıcam 🤕