Ben ilk hamilelşğimde 40 haft dolduğu için mecbur yatış yapıldı suni sancı verildi. 12 saat açılma olmasa sezeryana alacaklardı. Çok yavaş oldu benim açılmam 10 saatin sonunda 7 cm olmuştu sonra suyumu patlattı ebe. Suyumu patlattıktan sonra yarım saat içinde doğum oldu. Yani evet sor auni sanci sürekli bi ağrı var ama aşırı zor değil . Korkmayın. Ben devlet hastanesinde oldum yanıma düzgün kimseyi almadılar sürekli doğumlar olduğu için o zordu. Tek olmak . Açılma neye göre oluyo bilmiyorum. Ben hep spor yaptım yürüyüşler yaptım . Her şeyi yaptım bence yapısal . Şimdi 37+5 hamileyim. Bakalım ne olacak kanalda bebek sürekli hareket yapıyorum hep aktifim zaten çocuk olduğu için