Zeytinusss yok cnm Estağfirullah rabbim verdikten sonra hersey başımüstüne😊Normalde kordon bağında 3 damar oluyormuş 2 arter 1 ven yani 2 kirli kanı taşıyan damar 1 tane temiz kanı taşıyan damar bizim 1 arter 1 ven var 1 damar eksik yani .Bu olayda bebeğin erken doğumuna ,anne karnında ölmesine ,bebekte gerilik yapabiliyormuş doğduktan sonra engellide olabilirmiş bunlar olasılıklar ,fakat hiç birşey olmadan doğan da çok bebek varmış inşallah bizimkide öyle olacak 🤲Dua etmekten başka çaremiz yok tek üzüldüğüm nokta hamileliğimi yaşayamıyorum zevk almıyorum yani 😔