Zeytinusss Kızlarrr detaylı ultrason da göbek ten bakılıyor değil mi ? Vee istanbul da uygun bir yer söyleyebilecek varmiii😏 Birde fotoğraf cd vs alabilmek miyim 😏 Hakkınızı helal edin bu aralar çok post gördüm ama cevaplarını bulamadım bir türlü.....
Fatley Zeytinusss evet göbekten bakılıyor, uygun derken fiyat bilemyorum ama iyi doktor olarac cadde de zeki şahinoğlunu önerebilirim. sanırım 420 ye çekıyordu
NimetDilmen Zeytinusss Evet qöbekten bakılıomuş bende yarın qircem 😊 Ben devlette ücretsiz yaptrcam resim cd felan vermiolarmıs ama olsun saqlıqı iyi sıkıntısı yok desin de varsın resmini vermesin doqduqunda bol bol qörürüm ALLAH ın izniyle 😍
Limonata Zeytinusss öncelikle merhba :) evet ayrıntılı ult. Göbekten bakılıyor. Ben ayrıntılı ultrasonumu kadın doğum(devlet hastanesinde) yaptırıcam. Özellerden hiç bir farkı yok neden boşuna 500 700 bayılayım dedim😊 rapor alıyorsun sonuçta. Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin iyi günler
Zeytinusss Fatley sagol canımmm yani en kötü bu fiyatlar demek istedim yani bayağı yüksek çünkü bir de sıkışık olduğumuz döneme denk geldi şahsen hiç araştırma yapmamıştım 😏
Serenulkaya Bn maltepede 270 tl yaptim cd fotograf detayli rapor verdiler gobekten bakildi yaklasik yarim saat surdu cidden guzel ilgileniyorlar ve inan en uygun yer kendi hastanem 700 tl fiyat verdi
Zeytinusss Serenulkaya benim de o civarlarda canım malesef 😏 sen yine iyi yaptırmışsın hangi hastane acaba ? Randevusuz yapar mı
Zeytinusss NimetDilmen inşallah canım nasıl hangi devlet peki ? Ben her yer yapmıyor yapan yer de kendi hastanesine yapıyor diye duydum da
NimetDilmen Zeytinusss Yok benim kontrolde olduqum devlet hastanesi yapmıyo. Bakırköy Dr.Sadi Konuk eqitim araştırma hastanesi yapiyo dedililer qittim qün almaya illa orda muayene olman qerekmiomus qün verdiler
Zeytinusss Limonata amin canım çok teşekkür ediyorum fakat bem heryerde yapilmiyor diye duydum. Emin ol bende yapiliyorsa rahat bir sekilde para bayilmak istemiyorum cunku bizde borcla yaptiricaz galiba 😏 sen nerde yaptiricaksin
Emine071 Zeytinusss ben Devlette yaptırdım 20 dakka baktı çok da tatlı birine denk geldim sadece ikili üçlü taramayı istiyorlar devletten randevu alıyon bir de o evrakları ve normal utrason gibi zaten tabi ki de göbekten bakılıyor
Limonata Zeytinusss heryerden kastı devlet hastaneleri direk kadın doğum devlet hastanesi olarak geçmeli veya araştırma hastaneleri . Hastaneyi arayın ayrıntılı ult. İçin gün almak istiyorum deyin onlar zaten var veya yok burda der sizde hangi hastanelerden alabilirim diye sorun😊 ben kocaelinde yaşıyorum bu arada 😊
Emine071 Zeytinusss ben Rize’de yaşıyorum burda da sadece bir tane hastane yapıyor benimkine Doçent doktor baktı hatta araştırma hastanesiydi
Reyyan1310 Haftanız erkense Zeynep kamili deneyin derim biraz zor alınıyor ama başaran var bende orda yaptırdım cd ve video vermediler ama bilginiz olsun
Derininannisi Zeytinusss evet göbekten bakılıyor ben Pendik Kavakpınar Cihan tıp poliklinik de yaptırdım 250 tl resim veriyorlar CD yok doktor da baya ilgili
_seydaa Zeytinusss canım bende koşuyolu görüntüleme merkezinde yaptırdım doktor aracılığıyla gittiğim için indirim yaptılar 250 tl. Normalde sıra bulabilseydim zeynep kamilde yaptıracaktım ora için herkes iyi diyor konusunda uzmanlar her gün ara bence bulabilirsen orayı tavsiye ederim devlet hastanesi olarak ☺️