Busraaaakkk ilknur888_ ciddi olamazsınız 😁 ama o kadar kiloluymusum gibi geliyor ki şu an sizde de öyle mi 😁😁
ilknur888_ Busraaaakkk aslında hayır kilolu değiliz evet aynaya bakınca bir öhö öhö oluyorum ama dengeli ilerler isek sorun olmaz inşallah da ben sürkeli kendimi yemek yerken vs buluyorum inşallah dengeli halim budur😂😂
ilknur888_ Busraaaakkk ama işte bazen insan kontrollü olamaya biliyor bende şuan cok kontrol yok gibi
Busraaaakkk ilknur888_ 😄😄 ay ben temkinli ilerlemeye çalışıyorum tatlı falan çok tüketmiyorum mesela ya da abur çubuk. En azından sağlıksız kilo olmasın çabasındayım bakalım ilerleye dönemde neler olacak 😄