twobabymomm aslında oğlum bana çok bağımlı 😢 ve bebekliği çok zordu ilk 1.5 yıl hayatımın en zor zamanlarıydı o yüzden çocuk istemedim bi daha yardım edenimde olmadı. Çocuğumuz da kolay olmuyordu ama bi gün böyle olacağını bilseydim daha erken düşünürdüm hemde arkadaş olurlardı tabi hayırlısı da böyleymiş.