bebikto kesinlikle ya ama doktora sorduğumda normal olduğunu belirti bazen olur bazen olmaz falan çok takılma demişti çünkü göğüs hassasiyetim vardı oda yok oldu bi anda baya kafayı takmıştım ama muayene de riskli bir sey demedi çok şükür inşallah kalp atışını da hayırla duyarızz