Suhedademirel34 MS2 bnde 19 da kız dendi 26 haftaya kızdı 30 dan sonra erkek olarak devam ediyor 😂 sağlıkla gelsin inşallah
Suhedademirel34 MS2 net gördüyse sorun yoktur bnde ilk tahmin sonrasında salladılar heralde 37 haftalık hamileyim şuan doğumu bekliyorum net cinsiyeti için 😁
tev Ayy maşallah sağlıkla gelsin inşallah bende cuma günü öğrenicem bir oğlum var kız istiyorum nasipse 17+1 oluyor cuma günü dua edin benimde kızım olsun ♥︎♥︎ 😇