MS2 nergiss123 ah evet üşüme bende de vardııı elim ayağım buz aşırı gerginlik alınganlık 😂😂😂 ya çok sağ olun Rabbim inşâAllah size de nasip etsin ve isteyen herkese haberlerinizi bekliyorummmmm🥹🥹🥹💖💖💖💖💖💖🎀🎀🎀🎀
nergiss123 MS2 Ay amin inşallah inşallah🥰 Benimki daha çok küçük yeni öğrendik. İnşallah cinsiyeti öğrenince buraya yazacağım. Rabbim evladınızı sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin🤲🥰
ruzgar21 MS2 bende aşırı iştahsızım 1 aydır asla severek bişey yiyemiyorum ya tavuktan kahveden tiksindim
MS2 ruzgar21 ben de kırmızı etten aşırı tiksindim düşünmesi bile midemi bulandırıyor kıymanın kokusu falan ööffffff 🤢
beautymom MS2 ay bendede sizin ki gibi belirtiler var bende etten tavuktan tiksiniyorum 8 haftalığız mide bulantısından bişey yiyemiyorum anca ekşili tuzlu şeyler el ayak üşümesi filan