NoName_ Nurse harveys mi sab simplex mi deneyim yorumlarınızı bekliyorum kızlar,ikisi de internette satılıyor sanırım eczaneden almaya gerek yok hangisini nasıl kullanıyorsunuz kaç damla günde kaç kez
Deleted33000 NoName_ ben sab simplex kullanıyorum çok memnunum bebeğim üç buçuk aylık oldu ikinci şişeyi kullanıyorum bitince daha almam
babyou NoName_ ben oğlumda nurse harvey kullanmıştım bana 10 damla sabah 10 damla akşam demişlerdi ama ben 5 sabah 5 akşam şeklinde kullandım çok etkili bir damla ama aç karna vermemen gerekiyor yoksa çocuğu iyice kıvrandırır tok olduğundan emin olup verirsen fayda edecektir
LadyX NoName_ nurse harveys bence bebeklere ağır geliyor iyice sancılandırıyor. Eşim tadına da baktı zeytinyağı bu resmen dedi ama ben onu bıraktım. Doktor metsil yazdı onu kullanıyorum probiyotik ile birlikte ikisi fayda etti
Nalan_6552 NoName_ kızlar bebeğinize tumy timy yaptırn ve piyanolu oyun halısı alın hareket ettiği için çok kolay çıkıyor.
NoName_ Deleted33000 doktorunuz mu tavsiye etti kendiniz mi aldınız günde kaç damla kullanıyorsunuz hemen etki ediyormu bebeğim 48 günlük gazdan emmek bile istemiyor
Deleted33000 NoName_ evet çocuk doktoru yazdı bize günde 3 defa 8 damla şeklinde kullanıyoruz çok memnunum gerçekten ama benim bebeğimde süt alerjisi çıktı o da çok gaz ve gürültülü kaka yapıyor aklında olsun canm
LadyX NoName_ doktor reçete yazmıştı simetikon içeren bir damla pembe renkli şurup gibi günde üç kez 7şer damla veriyorum
NoName_ LadyX ya ben doktora da ebeye de çok gazı var dediğimde damla hiç önermediler massj yapıcaksın dediler ama çocuk gazdan ememiyor ağlıyor kısa emip bırakıyor ve masajla çıkardığı gaz yeterli gelmiyor
Deleted33000 NoName_ bebeğin kakasında mukus oluyor canim en belirgin belirti bu ben mukus şikayeti ile gittim diğer belirtileri burdan öğrendim post açmıştım sen yinede bı doktora götür kakası mukus varsa ben süt diyeti yaptım ama yinede pek fark olmadı bizde sende bı dikkat et
NoName_ Nalan_6552 karnı ağrıyor diye yüz üstü yatırıyorum bazen ama o şekilde de çok rahatsız oluyor durmuyor☹️benim bebeğim 48 günlük
Herseydenbiktim NoName_ Ben doktor önerisiyle relactaz kullanıyorum iyi geliyor bebeğime ona da bakabilirsin istersen ama alacak olsaydım sab simplex alırdım.