Senacanblt_ benim hepsi ayrı ayrı oldu malesef keşke ben de sizin gibi yapsaydım. Bu akşam eşimin arkadaşları ve eşleri geliyor onlara da dün hazırladığım kek ve poğaçayı vereceğim, kuruyemiş, meyve, kahve vs. Yani gerçekten elimden bu kadar geliyor 😳 benim arkadaşlarıma kendim mi hazırlasam, dışarıdan mı alsam diye düşünüyorum şimdi de