Benimde aynı durumdu. Öğrenince korkmuştum ama boşuna korkmuşum. Hormonlarıma bakıldı yükseklik vardı duphaston hap kullandım ve ertesi ay hamile kaldım. Gebelik takibi için başka doktora göründüm bende pcos görünümü vardı dedim o sorun değil ki dedi. Boşuna endişe etmeyin. Gebelik istediğimizi üçüncü dördüncü ayı gebe kaldım. Şükürler olsun. Bir de benim kilo sorunum da vardı epey.