[silindi] Kızlar ultrasonda pcos görünümü var fakat adet düzensizliği, kilo, hormon bozukluğu vb. şeyler yok. İkisi farklı şeyler mi? Bu görünüme sahip olup hamile kalmak zor mu yine de?
Hilaysn [silindi] benim de şu ana kadar böyle bir problemim yoktu en son doktora bebk düşünüyorum diye gittiğimde pco görünümü çıktı. Daha önceki kontrollerimde hiç böyle bir şey yoktu hamileliğe direk engel değildir dedi zaten ben de günü gününe regl olurum. Hormon testlerimde de hiçbir şey çıkmadı her şey olması gerektiği seviyede 10 aydır gebelik oluşmayınca bu ay ovitrelle ile çatlatma oldu.
Meyra19 [silindi] bende öyleyim düzenli adet oluyorum ama insülin direnci vardı bende doktorlar hep zayıflqyacaksin dedi diyet yaptım zayıfladım ilk çocuğuma öyle hamile kaldım
EsoMom_ [silindi] tam olarak ben öyleyim :) zorlaştı ama günleri bilmediğim için düzensiz günlerde yumurtlama gördüm ovulasyon takibi yapman lazım ben günde 8 tane çiğ badem yiyip ovulasyon strip test kullandım çok şükür benim tuttu sende öyle deneyebilirsin telefondaki uygulamalara göre değil farklı günlerde yumurtluyorsun benim 21. Günde yumurtlama olmuştum 23 de catlamıstı bu daha kolay yöntem aslında :)
Mismis35 [silindi] yok aynı şeyler değil canım. Ben hamile kalmadan bir ay önce pcos görünümü olmuştu. Hatta altı ay denedim asla olmadı son ay hekimim stres yapıyorsun etkiliyorsun demişti.
butterflyys Canım arkadaşıma da fakülte hastanesinde pcosun var demişler ben özele gitmesini tavsiye ettim ve doktor usg görüntüsüyle pcos demek yetersiz reglin üçüncü gününde hormonlarına bakmamız gerekir demiş ve pcos lu biri olarak söyleyebilirim ki düzenli afet gören birinin pcos olması çoook düşük bi ihtimal ben hiç adet göremezdim
Kivircikannee butterflyys doğru evet canım bende de mesele sadece görüntü var hormon adet hep düzenli çok şükğr
[silindi] butterflyys benimde gittiğim bir doktor ultrasona bakıp direkt pcos dedi sonra hormon testlerimi yaptı başka doktora gösterdim değerler pcos u karşılamıyor dedi çok kafam karıştı
Kvser butterflyys benim adetlerim düzenli ona rağmen pcos denildi . Evet adetin 2 veya 3. Günü amh değeriyle pcos olup olmadığınız kesinleşir . Benim yüksek çıktı ve doğal yolla gebe kalamadım . Şuan bile günü güne adet olurum asla düzensiz değildir ama hamile kalamıyorum . [silindi]
Kivircikannee [silindi] ben iki kere hamile kaldım ama doğmadan kaybettim pıhtılaşma varmış yeni öğrendim canım süreç uzuyor biraz sadece
[silindi] Meyra19 benim fazla kilomda yok beslenmeme dikkat ediyorum, spor yapıyorum, takviyeler kullanıyorum 5 aydır deniyoruz ama olmadı. İnsan korkuyor ya :( Allah bağışlasın bu arada❤️
Meyra19 [silindi] 5 ay daha çok kısa bir süre kendinize stres yapmayın stres yapınca gerçekten olmuyor ne zaman akışına bırakırsanız inanın o zaman daa kolay hamie kalınıyor
[silindi] EsoMom_ geçen ay başladım canım bende ovülasyon testi yapmaya. 17. gün pik oldu testim. Geçen ay tutmadı ama :( bu ay tekrardan yapıyorum ovülasyon testi. Çiğ badem ne işe yarıyor peki
EsoMom_ [silindi] bende yaradı çiğ badem yumurtanın kalitesini arttırıyor ve yumurtlama olana kadar ilişkiye girmedim olunca girdim o şekilde tutmustu sizde deneyin bir gebenin günlüğü strip ovulasyon kullandım etkisi oldu bana sana da tavsiye ederim :)
Mismis35 [silindi] Hayır ama ben artık inanılmaz kafaya takmıştım. İnsanlar hemen hamile kalıyor ama ben de bi sorun var sanmıştım. Bu pcos görünümünü görüp bu kadar stres olduğumu görünce acaba yumurtlama günlerini mi yakalayamıyoruz diye düşünüp letu + çatlatma iğnesi deneylim dedik ve oldu. Yani sanırım psikoloji inaılmaaaz etkiliyor. Hekimim yan odada bebeğin var gibi düşün derdi hep. Çünkü herşey normal çıkıyordu sürekli.
[silindi] Mismis35 doktorunuz mu letu ve çatlatma iğnesi deneyelim dedi peki? Acaba bende bu ay olmazsa gidip sorsam mı bu iğneyi falan. Tabi aslında streste çok önemli bir faktör ama istemsizce giriyoruz o strese ya :(
Mismis35 [silindi] evet evet aslında bir yıl zaman tanımamız gerekiyormuş vücudumuza kendimize ama ne biliyim insan hemen olacak sanıyor galiba.
NoName_ [silindi] ben 9.ayımda öğrenmiştim pcos olduğunu sadece usg görüntüsünde vardı ama âdet düzensizliğim vardı hormonlarım normaldi 3,5 senede hamile kaldım🥹
NoName_ [silindi] hayır hiçbir tedavi uygulamadı kendi kendine hamile kalabilirsin dedi adetlerimi bile düzen sokmak için ilaç vermedi kendiliğimden hamile kaldım bir ara eşimde bnde yumurta sperm kalitesi için takviye kullandık ama etkisi oldumu bilmiyorum