Deletedmom_290
doğumdan önceki 1 yıl içinde 90 gün denmesinin sebebi mesela ben raporluyum hamileliğimin başından beri bu rapor bir ay önce başlasaydı para alamazdım yada ücretsiz izne çıksaydım sigortam ödenmeseydi yine alamazdım. Sabit bir işte anlaşmanız olması gerekiyor ücretsiz iznede çıkmış olabilirsiniz bu yüzden fiili çalışmak şart değil. Ama dr.dan rapor aldığımızda gidip bunu iş yerimize götürüyoruz ve o işliyor zaten onun işlemleriyle sgk bize para veriyor