Doğum ızın ıcın başvuru yapacaktım ama çalıştım gün sayısı eksık görünüyor sanırım 90 gün olması gerekıyor ıkı yıldan fazla Sureklı part tıme çalışıyordum part tıme dedıysem günlük ödeme alıp Hergun çalışıyordum ajans uzerıne çalıştım ıcın 5. Ay bıraktım hatta hamılelıgımde ama prım günüm 2 yıllık çalışmamda 40 gün yatırılmış sadece bu gerıye dönüp sıgortalar yatırılmamış ve suan doğum ızın odemesınden yararlanamıyorum sanırım
Kalan gunlerı kendım ödetsem yada yatırılmamış gunlerı Sıkayet etsem tam olarak nasıl oluyor anlamdım bunu
Lütfen konu hakkında bılgısı olan yazsın