Ceydaaaaaaaaaa beyaz temiz diğeride normalide temiz artmedde de sıkıntı ozamn elimdede tek o vardo he son 2-3saati hatırlamıyorım ne yaşadım be😂 rabbim isteyene versşn sırayla zamnı var bana göre bebeğimi büyütiğim hayırlısyla onuda isitoyurm ama kendşme gelmem lazım bi Kimse yargılmasın beni ben ilk bebek tek bakıyorum aşırı yoruluyorum Elşmden gelenin en iyisini yapmaya çalişiyorum ona rabbim nasip ettiyse başımmüstüne kabul edicem ama. Korunmak elşmzde tedbirde önemli 😂 sizi öpüyorum çok teşekkür ederşm Yarın yşne kan tahlili vericem ☺️