babyou ben sizi çok iyi anlıyorum,,, yetememe korkumuz var oğlum 4 yaşında ve çok ilgi ile büyüdü bende çalışıyorum yeri geliyor gün içerisinde göremiyorum oda beni göremiyor kreşe göndermeye başladım eğlensin birşeyler öğrensin diye, önceden kardeş ister misin diyordum hayır diye bağırıyordu ama şimdi ona tatlı tatlı anlatıyorum kardeşin sana şunu gönderdi şunu aldı gibisinden çok mutlu oluyor…. Hiç sıkma canını biz anneler çok güçlüyüz üstesinden gelmeyeceğimiz hiç birşey yok. Neden yetemeyelim ki eşit severiz. Kardeşi onun en yakın arkadaşı olacak annesi sevip kollayacaklar birbirlerini o yüzden bu kadar takma