benim de bazen hafif hafif kasık ağrısı oluyor 26 haftalığım galiba bebek baskı yapıyor iyice büyüdü diye düşünüyorum, doktora gitsem normal deyip geçecek diye gitmedim bi haftadır geceleri hep uyanıyorum dönemiyorum sağdan sola, dönerken, yataktan kalkarken karnım çok acıyor bebeğe zarar verecek bi hareket mi yaptım diye korkuyorum. Yürüyüş yaparken bebeği doğuracakmışım gibi bi ağırlık çöküyo kasıklarıma, gerçekten çok garip anlatsan anlamıyo kimse, doktorlar da normal diyo gereksiz endişelenmek istemiyorum