Kızlar pelvik mi oluyor burası bilemedim ya ikinci gebeliğim ve ilkinde hiç ağrı yaşamamıştım. Ciddi anlamda yürüyemiyorum yaa uzanırken sorun yok ama ne olduğum yerden kalkabiliyorum hadi kalktım diyelim asla tutunmadan yürüyemiyorum 2 gündür🥺 Tam kasıklarımdaki kemik ağrıyor hani üst genital kısım olur ya tarif edebildim mi bilmiyorum ama😣 Bebek baskı yapar, rahim büyür esner vs yazıyor her yerde hatta bende normaldir bu süreçte diye düşündüm ama geçmiyooooor. Böyle gidicek mi devamlı napıcam ben ya normal mi yani 26+2 haftalık olduk