monaroza Tulum falanı geçtim, ilk çocuğumda böyle isimsiz kalmıştı 10 gün sonra falan koymuştuk. Bunda öyle olsun istemiyorum hastanede sorduklarında söylemek istiyorum 🥺 Birde şey varmış herhalde hastanede nüfus işlemlerini yapıyormuşsun, kimliği eve geliyormuş öyle olsun istiyodum..