moonlight41 D_erin1 hamilesin tebrikler orda büyüktür işareti ve rakam yazıyor yani değerin o rakamdan daha yüksek hayırlı olsunn 🌸
moonlight41 D_erin1 dikkatli bak canım burda da küçüktür işareti var klavymede bulamadim ayni sembolü ama umarim anlatabilmişimdir
GokAnne Ha1999 ama SAT a göre hafta belirleniyor aslında beta değeri haftanla uyumlu ise sağlıklı gebelik oluyor