Sss1947 been 😁 tam günümde pembe akıntı gördüm 3-4 gün gelmedi pembe pembe varmı yokmu anlayamadığım bişiyler geldi , sonra bi başladı bildiğin regl oldum hatta kıpkırmızı oldum 15 gün sürdü. Emziriyorum diye düzenim bozuldu yada kesin kist var diye düşündüm ama gitmedim doktora diğer ayın reglide böyle olursa giderim dedim. Diğer ay geldiii 6 gün oldu ne gelen var ne giden 1 haftadır da sürekli mide bulantısı. Doktora bir giderim ki 8+4 😂 2 aylık gebesin dedi 😁