Sevgiiss aynı durumdayım sanki kendi yazdığımı okuyor gibiyim. Ben ekmeği dahi tuzlu krakeri dahi çıkarıyorum asla yediğim bişey 1 saatten fazla midemde kalmıyor. Çok sancılı ve kötü bir şekilde defalarca atıyorum bıktım artık hastaneye de yattım bir gece ama eve geldik yine aynı ilaç da fayda etmiyor. Dayanamıyorum gerçekten çok zor. Kortizonlu ilaça başladım organlarıma zarar gelecekmiş artık aşırı kusmaktan….