Kızlar resmen hayat kalitem sıfır. Evimi toplayamaz hale geldim. Asla hiç bir şey yapmak içimden gelmiyor . Serum taktırıyorum 1-2 gün düzeliyorum sonra başa dönüyorum. Allahım şu 2. Trimester bi gelsin 13. 14. Haftaları bekliyorum çok az kaldı diye sabretmeye çalışıyorum . İnanılmaz çok kusuyorum. Resmen normal hayatı yaşamıyorum sadece tüm gün yatıyorum. Evde yemek pişmiyor . Nasıl geçecek ilaçlar fayda etmiyor 🥺 zaten tam 5. Haftada başladı 6 haftadır bu şekilde geçti