sevdaozz bebisleben mantar enfeksiyonu olabilir. Doktora gidin bence ilaç versin. Enfeksiyon gebelik için iyi değil
bebisleben sevdaozz iki tane özelden doktorum var ikisine de dedim krem verdi mantar kremiymiş onu kullanacağım 🥺
bebisleben 3834-3438 doktorun dediği kremi kullanırım inşallah geçer de yoksa bu alternatifleri denerim
sevdaozz bebisleben bende 9.haftada oldu. İnanılmaz bir kaşıntı ve akıntı vardı. Hergün düzenli olarak kaya tuzu suyuna oturdum. O zamandan beridir bir daha olmadım hiç. Deneyin bence
Fatma_furkan1996 bebisleben bende kremi kullandım canım muhakkak kullan ihmal etme sakın inşallah kolayca atlatırız bu durumu
sevdaozz bebisleben içine oturabileceğim birşeyin içine ılık su ve bolca kaya tuzunu karıştırdım ve yarım saat ya da 15 dk kadar içinde oturdum sonra ılık suyla durulayıp çıktım. Hergün yaptım . 1 hafta sürdü ama bir daha olmadım