Benzer şeyleri bende o haftalar da yaşamıştım idrar enfeksiyon çıkmıştı kaşıntı içinde fitil veriyor herhangi bi zararı yok zaten kaşıntının hafiflemesi içinde bebeklerin kullandığı pişik kremi kullan ben sebamedin kullanmıştım kantron yağı da olabilir veya günlük ped tarzı bişeyi ıslat buzluğa koy sonra oraya biraz tut faydasını gördüklerim bunlar çok geçmiş olsun Rabbim yaşatmasın bi daha çok zor maalesef