Arkadaşlar eşim sma taşıyıcısi çıktı bende yok şu an 13 haftalık gebeyim doktorlar ilk 2 bebek sağlıklı olur diyor ama %5 ihtimalle de hasta olabilir dedi ilk gebeliğim su an 16. Haftada karından su alma işlemi olacak denildi istek üzerine yaptırmayı düşünmüyorum kan alıp yurt dışında gönderme seçeneği var maliyeti fazla 40-50 bin civarı sizlerde yada çevrenizde böyle olan varmı fikir verir misiniz