Benim gittigim 2 kadin dogum doktoru da z-fol önermişti ikisi de onerince z-fol kullanmıştım, tiroid hastasi olduğum icin planlama aşamasında sadece solgar folacin kullanmıştım bu çoklu vitaminler iyot içeriyor diye. Ben de gebelik planlıyorum su an, haftaya adet zamanım 2 aydır bu yuzden solgar kullanıyorum hamile kalınca yeniden z-fol e geçeceğim