Esrasnyz23 Kızlar 2. Gebeliğim 14 haftalık ve karnım çok fazla çıktı görenler şaşırıyor niye bu kadar çok çıktı diye sizde yaşadınız mı bu durumu tekil gebelik çoğulda değil bu kadar çok çabuk büyümesi beni de şaşırttı birde akşamları daha çok şişiyor karnım
Daisyy000 Esrasnyz23 Gizlemek istiyordum ama 12de devasa karnım çıktı herkes erkenden ogrendi😁 Şimdi 29 haftalığım son ayım gibi duruyor,39 haftalıkmış gibi bir karnım var
_prenses_annesi Esrasnyz23 bende aynı durumdayım Sanki 6 aylık gıbı falan aşırı belırgın ve dedıgınız gıbı akşamları gene sertleşme hemde daha çok cıkıyor
Merve_3300 Esrasnyz23 benimkide baya gözüküyor ama bazen iniyor gaz ödeme veya tuvalet ihtiyacı sanirim🤣
Minnikkbebii Esrasnyz23 çıktı valla ilk gebeliğimde 6 aylıkken kot pantolonlarımı giyebiliyordum o kadar yoktu 2.de 3-4 aylıkken hiç bişeyim olmadı karın kasları genişliyor ya o yüzden sanırım
Dinolisoo Benim ilk gebeliğim 14 haftadayım ama karnım çıkmış baya gündüzleride belirgin aksamları genelde gazdan dolayı çok gözükür derler ama bende şaşırdım tek bebek bende de.
Esrasnyz23 Daisyy000 yaaa çok çatlama oldu mu benim çatlıcak diye korkuyorum bu gidişle 😀😀 bende şuan saklıyorum kimse bilmiyor memlekete hava almaya geldim annemin kıyafetlerini giyiyorum büyük geliyor diye öyle saklıyorum 😀cinsiyeti bekliyoruz açıklamak için çifte sürpriz olsun diye arkadaşlarımda doğur öyle söyle diyor iyi saklıyorsun sen diyor😀
Esrasnyz23 Merve_3300 sanırım bazen tuvaletten sonra biraz daha inmiş oluyor özellikle sabahları kalkınca daha şiş oluyor 😀
Daisyy000 Esrasnyz23 İlk gebelikte zaten çok catlamistim, henüz yeni çatlak yok ama bu gidişle olur diye düşünüyorum
Esrasnyz23 Minnikkbebii evet bende öyle duymuştum bir yerde karın ilkinde genişlediği için ikincisinde daha erken çıkabiliyormuş ama bu kadar olacağını hayal edemedim 😀
menemse Esrasnyz23 benim de tam tersi oldu 😀 22. Haftada çıkmaya başladı öncesinde hamile olduğumu anlamıyorlardı bile. İlk gebeliğimde erkenden çıkmıştı ve 14 kilo almıştım. Bunda şuan 26+5 teyiz ve henüz 1 kilo aldım. Hiç anlamadım neden böyle oldu 😀
Esrasnyz23 menemse benim arkadaşım da 3. Ye hamile ve şuan 14 haftalık kendi demese hamile olduğu anlaşılmıyor karnının içi kazan gibi sanırım 😀
Deletedmom_7156 Esrasnyz23 genelde ikincide erken çıkıyor ilkinde 7 ayda çıkan karnım bunda 3 ayda çıktı saklıyamadık herkes anladı 😅
Havin49_ Esrasnyz23 benim ikinci gebelik 18 haftalığım göbeğim var bebek göbeği gaz fln değil benim bide ikiz belki farkı vardır
Esrasnyz23 Havin49_ ya bende ikiz çok istedim ama olmadı nasip de yok muş ikiz olsaydı devasa büyürdü sanırım 😀
Esrasnyz23 Daisyy000 bende ilkin de son günlerde ihmal edince hemen çatladım o yüzden ne kremi önerirlerse var gücümle sürüyorum yoksa türkiye haritasına dönücem 😀
Daisyy000 Esrasnyz23 Valla krem falan hikaye olacaksa oluyor😁 Ben doğumdan sonra lazerle sildireceğim
beyzzsenturkkk Esrasnyz23 sen karar ver 8. haftadayım içime çekemiyorum doktor karnın dısa doğru büyüyordur dedi önceden inanmazdım ama iç karın dedikleri şey doğruymus kiminin ice kiminin dısa büyümeye daha yatkın oluyormus kızımda 16. haftadayken böyleydi su an hic biseyim olmuyo
Esrasnyz23 beyzzsenturkkk sonlara doğru ikiz gibi dolaşırsın artık benim karnım da öyle çok şişti Allah yardımcımız olsun😀
babyshark__ beyzzsenturkkk ay benimde böyle hazımsızlıktanmi kaynaklı nedir anlayamadım bide karnım kaşınıyor çok
beyzzsenturkkk Esrasnyz23 ben kızıma hamileyken çok daha büyüttü belim bacagım ince karnım davul gibiydi ikiz sanıyorlardı ama diyemiyorsun ki cocuk iceride krallar gibi sefa sürüyor 5+1 ev gibi hayat ona güzel😂😂😂😂