Muzikci Maviyesil121212 ben de bi iki hafta erken gelse diyorum kendi kendime hallerden hallere giriyorum artık 😑
Tugba2626 Muzikci benim uygulamada doktor da aynı şeyi söylüyor . Mart sonu Nisan başı ama ben 36+2 oldum bence sen Nisan 10 veya ortasına yakınsındır . Son adet tarihin ne
Muzikci Tugba2626 benim 4 temmuz son adet tarihim 40 hafta dolarsa 10 nisan geçermi ki 40 ı geçmesin yahuu 🙏🏼
Tugba2626 Muzikci benim son adet tarihi 23 Haziran ken tahmini Doğum 30 Mart senin 14-15 nisandır. Ama ne zaman gelecekleri belli olmaz sağlıkla gelsinler erken gelmesinler de 39. Hafta falan ideal bence
Aylinannesi Muzikci aynen bende ya 33+3 üm 31 de gittiğimde mart sonu nisan başı dedi ama ozaman 37 + oluyo bi sıkıntı yoksa niye erken alıyolar ki anlamıyorum 38 + da alsalar 🤷🏻♀️ 11 nisan benim doğum günüm o güne alsam olmazmı😂 gidince detaylı sorcam ya