kirmizibasliklikiz98- anlrnalbumu Benim de 2 gündür var damla şeklinde ve sadece gece 23.30 civarlarında geliyor inşaallah yerleşmedir daha önce hiç başıma gelmemişti çünkü 🌸
anlrnalbumu kirmizibasliklikiz98- bende 2-3 gün nokta kadardı dün geve adet oldum sandım bi tık fazlalaştı ama geri gitti hemenn
kirmizibasliklikiz98- anlrnalbumu sizde sürekli mi vardı damlalar benimki gibi günde bir kere mi geldi? Benim 2 gündür 1 kere geliyor peçeteye ve devamı yok