Herkese merhabalar🌸 Sat 23 Eylül, yumurtlama 5 Ekim, bat 19 Ekim. 11 Ekim cumartesi günü bel ağrısıyla uyandım ve sonrasında grip oldum. Ara ara kasıklarımda batmalar var. İdrar rengim sarardı. Bide dün yani 13 Ekim gece 23.30 civarında peçeteye birkaç tane pembe nokta geldi ama noktacık kadar. Yorumlarınızı çok merak ediyorum.