Biri gelir bakar yazayım ben de madem. Hiç sorun olmadı valla sezaryen de hastanden çıkmak da. Hatta en lüks hastanedeki gerizekalolar sürekli uyuyan bebeğime sen emzir yeter o dediler sarılık yükselmiş uyarmadılar çocuk yattı 4.gün kontrolünde ona koşturdum taburcu olduktan 2 gün sonra. Her şeye güç yetiyor merak etmeyin. Dikiş izi de kırmızı ince düz bir hat göbeğin altında kalıyor..
epidural işinin ehlinde yapılınca o da başarılı oldu ama en iyisi biraz kg verip hamile kalmak tabi. Ben de öyle yapıcam derken iki ver beş al boşuna yıllar kaybettim bu kg da olmaz diye. Çok üzgünüm keşke beklemeseydim gayet de oluyor işte başka hastalığınız filan yoksa..