başlık biraz net oldu ama:)
hamilelikte dezavantajları bir yana bir de doğumla ilgili riskler artıyor deniyor. tavsiyeniz tecrübeniz varsa duymak isterim. mesela korse takın deniyor sonradan büyük beden korse bulamadım. korseden önce sarın deniyor nasıl sarayım neyle sarayım akıl edemedim. sonracıma epidural daha zor uygulanıyor deniyor doğru mu?
iyileşme sürecinde de zaten alt göbeğim var sarkık da onu sabitleyememkten ve dikişlerin oynamasından korkuyorum. ne varsa duymak isterim bildiğiniz. 33. haftadayım bu arada