Herseydenbiktim Snmsu Bol yürüyüş+su iyi gelebilir canım sizin için en sagliklisi neyse o olsun guzel dogumlar 🎉
Snmsu Merve_3300 Hep içimde vajinal doğum isteği vardı birazda kaygılanmamın sebebi bu aslında umarım geçte olsa döner dönmezse de sağlıkla gelsin yapacak bir şey yok 🥰
Minnikkbebii Snmsu daha çok erken canım benim hep tersti 37de döndü hatta doktor bile bu hafta dönmezse mecburi sezeryan demişti üzülmüştüm sezeryandan korkuyorum çinkü.. şükür 37de dönmüştüde normal doğum yapmıştım
Snmsu Daisyy000 En başından beri hep sağ tarafta tüm kontrollerimde cinsiyeti bile zor öğrendik biraz nazlı sanırım sağlıkla gelsin de gerisi hallolur inşallah 🥰
EsoMom_ Snmsu benim bebeğim hep tersti sezaryenim zaten ikinci gebeliğim bu ve bu bebeğim hep tersti 30. Haftada gittiğimde de tersti 33 haftadayım dün gittiğimde dönmüştü doğuma yakın dönüyorlar zaten korkma :)