Snmsu Kızlarım bebeğim uzun süredir karnımda ters pozisyonda Şuan 27. Haftadayım aynı durumu yaşayıp doğru pozisyona geçip vajinal doğum yaptınız mı?
juli_naz Snmsu ben 36+5 ve bebeğim hala ters .. yarin kontrolümüz var bakalım İnsaAllah doğru pozisyonu almıştır 🙄
Merve_3300 Snmsu benimkide terstir 38 haftada sezeryan oldum boynuna kordon dolanmış birde bunu doktorum doğumdan sonra dedi korkmayın diye
Sultansultis Snmsu çok erken yorum yapıyosunuz bu haftalarda ters düz döner durur zaten 34ten sonra ters durursa dönmeyecek diye endişelenilir.
Snmsu vanilya_kokusu_ Demek ki öyle gelmek istemiş annesi 🥰 Bende nasip olursa vajinal doğum istiyorum ama öncelik onun ne istediği sağlıklı olması biraz bu konuda takıntı yaptım sanırım
Snmsu Merve_3300 Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin sonra söylemesi en doğrusu olmuş en azından panik yapmadınız
Bilgemaitri88- Öncelikle sağlıkla gelsin inşallah. Bebeğin pozisyonun değiltirilmesi için bu alanı bilen ebeler karından döndürme ile ddeğiştiryorlar. Ancak daha kolayı oturma yatma şeklimizle ve bir de egzersizlerle bebeği baş geliş yönelendirmek mümkün.
Snmsu Bilgemaitri88- evet o tür videolara izledim inşallah gerek kalmaz kalırsa da yapacak bir şey yok sağlıklı olsun da 🥰
Snmsu Daisyy000 En başından beri hep sağ tarafta tüm kontrollerimde cinsiyeti bile zor öğrendik biraz nazlı sanırım sağlıkla gelsin de gerisi hallolur inşallah 🥰
QueenJ Snmsu benim de ters şu an 28+3teyim. Doktorum döner bir şekilde 32ye kadar yolu var dedi. 31de kontrolüm var bakalım o zaman daha detaylı konuşuruz doktorumla dönüp dönmemesini. Ben de vajinal doğum istiyorum ama bebiş ne isteyecek bakalım 😄 Sağlıkla gelirler inşallah miniklerimiz 🙏🏻
Snmsu QueenJ Amin inşallah bende ay sonu aynı hafta da oluyorum aramızda 2 gün var sağlıcakla doğsunlar inşallah 🥰🌸
Snmsu dilaradoyan Nasıl gelmek istiyorsa sağlıkla gelsin de vajinal doğum istediğim için biraz kaygılandım nasip bakalım 🌸
Herseydenbiktim Snmsu 30. Haftamda bebeğim makat gelişti bol bol yürüyüş yaptim esim sagolsun beni öyle bi yürüttü ki ebemi aglatti 33. Haftamda bebeğim normal pozisyonunu almisti. Normal doğum yaptım.