balakisiyeva Prensannesi111 bir şey soriyim kramp ağrılarım var şimdi de sarı akıntı geldi çok az regl ola bilirmi
gulluomer31 gulluomer31 kızlar testime bakar mısınız Adetime 3 varBugün sabah İdrarla yaptım Adetime 3 gün var böyle çıktı Sizce var mıdır
Prensannesi111 gulluomer31 ben bununla silik bi şekilde kan verdim negatif ama senin ki baya ben burdayım diyor ve pembe renk bence var
gulluomer31 balakisiyeva Sabah ilk idrarımla yaptım 2 dakika olmadan böyle çıktı şimdi baktım testi daha koyulaşmış attığım marka ile yaptım Sizce o güvenilir mi
balakisiyeva anneoluyorum1212 anneoluyorum1212 merhaba dün öyleydi bu günde böyle sabah ilk idrarımla yapdım