zeysah Bende henüz gitmedim. 17 haftalık hamileyim. Tekirdağ’dayım, burada özele gidiyorum. istanbul’a taşıyacağız, oradanda osmaniye’de memleketimde doğum yapacağım. Normalde ibni sina hastanesinde özcan beyi düşündüm. Herkes çok övüyordu. Devlette şartlar iyileştirilmesi diye duymuştum o yüzden devlet tercih edeceğim büyük ihtimalle. Ama bu ebe terörüne maruz kalmakta istemiyorum. Ev vs alacağımız içinde devleti tercih etme eğilimine gittik. O yüzden doktorlarıda çok iyi bilmiyorum. Siz kaçıncı haftadasınız?