zeysah selam canım ben canberk usta ya gidiyorum devlette. 2. Doğumum olacak 1 buçuk sene önce devlette sezaryen olmuştum ameliyattan süreçten çok memnun kalmıştım . Özeller berbat bence yenidoğan cetesinden sonra ben güvenip gidemiyorum artık . Doktoru da tavsiye ederim ben memnunum