kbrizm Nrdnkrts kan tahlili yeni yaptırdım bir eksiklik olsa doktorum ilaç verirdi diye düşünüyorum rutin folikasitten başka bişey vermedi 🤷
Nrdnkrts kbrizm bilmiyorumda demir ilacını herkese veriyorlar folik asiti kestikten sonra size de verirler muhtemelen
Efendininannesi kbrizm kişiden kişiye değişiyor sanırım ben gece gündüz atletle geziyorum geceleri terliyorum bile 🙄
demirrleydi_ kbrizm ayy inan hiç güzel değil gına geldi artık bir evi süpüreyim diyorum alnım boncuk boncuk terliyor 😂
aprilbaby kbrizm bende öyleyim gece titreyerek uyanıyorum bir haftadır doğalgaz açık donuyorum kızımda böyle değildim diye hatırlıyorum
PapatiA kbrizm bazen banada oluyo falına üşütüyoruz hemen bi duşa gir arkasına bi sıcak bısey iç geçiyo hemen
Nazzz1310 Havin49_ benimde ilk gebeliğim kız di onda yaniyodum buda erkek bunda donuyodum😀 olabilir ya batıl inanç bunlar
Sonyaazz kbrizm Ben daha yeni gebelik öğrenmeme rağmen Bir haftadır donuyorum ayaklarım hiç ısınmıyor ama böyle arada Ateş de basıyor anlamadım 🤣🤣