ErsBegAs bende ebebekten üstünkörü yapmıştım bir kaç parça. LCW uygulamasinda da sepete ekledim yarın veya Perşembe sipariş vereceğim 😄😄 mont konusunda çok kararsızım astronot mont mu alsam yoksa peluş tulumlardan mi onlar da çok sıcak tutuyor. Henüz yürüme falan olmadığı için bebek arabasinda duruyor sadece bu kış tulum alıp seneye mi astronot alsam onun kararını veremedim 😄😄