Kızlaaar kışlık alışverişlerinizi yaptınız mı? 🥹 Ben iyice LCWci çıktım valla çok güzel şeyler varmış ya… Daha öncesinde de almıştım da bunlar bu gün aldıklarım valla 🥹 2 aylık bebeme babası hep 6-9 alınca bu gün 3-6 alışverişine çıktık mecbur hahahah

