Kadriyeince Ozlem1297 benim arkadasim dogum yapti haziranda o da iri bebekti 4 kilo 10 gr dogdu hep iri deniliyodu oylede oldu sezeryana aldilar suyu gelmisti acilma yoktu
Meral_63 Ozlem1297 benim de aklıma öyle takıldı vala ay normal doğum düşünüyordum ben inşallah kilosu normal doğuma denk gelir
Ozlem1297 Kbra_gkcay 37+4 olacağım 12 sonra evet ocean marka multi vitamin kullanıyorum demir ilacı d vitamini magnezyum arada kullandım doktorum ne dediyse uygulamaya çalıştım