Ozlem1297 Evet devlet hastanesindeki cihazlar nasıl olur bilemiyorum şuan bende 2. Gebeliğimi yaşıyorum bunda özel hastaneye gitmek istemedim inşallah nasipse doğum da devlette olsun istiyorum bakalım göreceğiz 😊 sezeryan olmuştum canım bebeğim makat gelişiydi