Merhaba arkadaşlar sabah test yaptım çok hafif silik çizgi gibi görür gibi oldum ama vaktim olmadığı için bekleyemedim.
Üç gibi eve geldiğimde resimdeki gibiydi.
Sizce kuruma çizgisi mi hamilelik var mı
Adetime üç gün var.
Karnım ağrıyor bacaklarım da ağrı var