Ecemnesli Nasip olursa normal düşünüyorum, köstek olacak birini ne diye doğuma sokmak isteyeyim zaten saçmalık o. Eşimin girmesini istiyoruz yalnızca, yani Sakarya’ya özgü saçma sapan bi uygulama bu bence, bi dünya para ödeniyor ama seçme hakkı dahi sunmuyorlar.