Seda54 Sis Konak hastanesi Sedat Umur’a gidiyoruz bide eğitim araştırma hastanesi Selçuk Özden’e gidiyoruz biz canım riskli gebeliğimiz olduğu için 28+1 haftalık olduk şükür 😊🙏🏻
Sis Seda54 bende konakta ilknur hanıma gidiyorum canım araştırmada da ilker beye gitmiştim birkerelik, önemli birşey değildir inşllhh neyin var buarada😔
Seda54 MehmetYagizz hastaneden alıyorsun canım poliklinik den sekreteri veriyor 182 yi arayım almaya çalışırsan böyle bir doktor yok diyor zaten hastaneye git canım bu arada sizin neyiniz var canım inşallahhhh önemli birşey değildir
MehmetYagizz Seda54 plesanta previa canim bu arada bende sedat umur a gidiyorum senin neyin var canim
Seda54 MehmetYagizz 3 gebelik kaybım vardı canım ondan dolayı Selçuk hocaya gidiyordum şükür bu gebeliğim oldu bide benimde 16.haftada lekelenmem oldu plesanta rahim ağzına yerleşmiş ama şükür yukarı çıkmaya başladı aynı sıkıntıyı yaşıyoruz yani canım senin ne durumda peki yukarı çıkmaya başladı mı kaç haftalıksın
Seda54 Sis benim 3 gebelik kaybım vardı canım daha sonra testler felan yapıldı kan pıhtılaşması olduğunu öğrendik şuanki gebeliğimi öğrendiğimden beri kan sulandırıcı kullanıyorum hamd olsun nasip olursa kucağımıza da almayı gösterir rabbim 🙏🏻🤲🏻
AlininAysesii Biz tayinciyiz doğum Sakarya’da olacak, Sakarya’ya gelmeme 2 hafta var daha. Benim merak ettiğim konu şu; arkadaşlar hiç birinizin mi eşi Sakarya’da doğuma girmek istemiyor? Çünkü özellerde doğuma eşlerin alınmadığını söylüyorlar. 🤦🏼♀️
Sis AlininAysesii canım ben cok istiyorum ama eşim panik olurum senide korkuturum diye istemiyor acıkcası🙈birbakıma haklıda hiçte sormadım doktorumuza bilgim yok ama doktorumun instagram hesabında fotoğraflarında görüyorum dogum esnasında yanında eşleri olanlar var
YagmurDaskn Sis Sakaryalı hamişler demişsin ben de bu konuşmaya dahil olabilir miyim 😂😂 10 aydır İstanbuldayım evlendiğim için 😂 doğma büyüme Sakaryalıyım ❤️
AlininAysesii Sis Hangi hastane bu tatlım? Ben buradan herkesten eşler giremiyor doğuma cevabını aldım, doktorun kim? Böyle önemli bi anda yanımda olmak istiyor eşim, keza ben de öyle, valla en olmadı artık Kocaelinden bi hastane bulacağım 🤦🏼♀️