Damla_111 şehir hastahanesi sezaryan olacaksan iyi çünkü günü saati gelince doğuma alıyor çıkarıyor ama normal doğum olacaksa devlet zor nasıl bi süreç bizi bekliyor belli değil açılma olacak mı kaç saat sancı çekilecek belli değil bütün bu süreci yanınızda kimse yokken çekmeyi göze alıyorsanız devlete gidin ha bide babası bebeği görmek için ziyaretçi saatini beklemesi gerecek gece doğurduk adam bebesini görmeye öğlen girecek. Çok saçma ve acımasızca bi sistemleri var