Kızlar ben Adana da yaşıyorum özel hastanede takipliyim ayriyeten de şehir hastanesine gidiyorum protein kaçağı çıkmıştı bende hem nefroloji hem de kadın doğuma gidiyorum devlette 27 haftalık da hamileyim doğumu nerede yapacağım karar veremedim henüz herkes bişe söylüyor kimisi diyor ki şehir hastanesinde yap özelden farkı yok temiz diyorlar kimisi sezeryan olursa özelde yap bende normal doğum olursa devlette yapayım sezeryan olursa özel de yapayım diyorum bazıları da yok işte özele güven olmaz diyorlar bazıları da devlette çok tersliyorlar diyorlar bilemedim kararsız kaldım