Evet önce kadın doğum gittim onlar talep açtılar ve artık randevu alabilirsin dediler 22. Haftaya kadar gidebilirsin randevu bulamazsan biraz daha sonrasına da alabilirsin dediler ben saat 09.59 alarm kurmuştum tam 10 da girip sisteme bakmanız lazım sürekli çünkü randevu açılır açılmaz 2 dk içinde bitiyor